dresscode voor kousen

De oranje besjes hebben geen winter lang plezier opgeleverd nadat de steenmarter ze in één nacht opgegeten heeft. Toch is buurman tevreden. Het huis ziet er keurig uit.
Drie bessenstruiken, een vlaggenstok en de kozijnen in een niet aanstootgevende kleur geverfd.
De dresscode van een keurig huis.
Vandaag is er een bezoeker op mijn site terecht gekomen via de google zoekterm: dresscode voor kousen.
En iemand anders op de zoekterm: mijn vrouw wil kousen.
Hoewel buurman mij met zachte dwang richting sociaal aanvaardbaar maatschappelijk geaccepteerd uiterlijk vertoon stuurt, hecht ik persoonlijk totaal niet aan dresscode's hoe erg buurman ook zijn best doet om de gevel van ons gemeenschappelijk huis die uitstraling te geven.
Ik weet niet wat de dresscode voor kousen is...de man die kousen voor zijn vrouw wil kan ik ook niet helpen maar speciaal voor de verdwaalde kousen bezoekers een gedachte...
Certain young women think stockings are sexy. There's something provocative about a bare bit of flesh at the top of the tigh and ail that alluring paraphernalia to put on and take off: lacy garter belt, merry widows, rubbertipped garters with satin ribbons. Since they grew up with pantyhose, they look upon stockings as a novelty, definitely something their mothers would never wear.


een vrouw met blote benen in de metro in november in NY
meer...»
20 juli 2006